بهشتِ عاشقي بهشتِ عاشقي .

بهشتِ عاشقي

نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر

نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد كه در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. كه از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اكتيو و ليزر جامد اشاره كرد. اما ليزر‌هاي پركاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند كه در ادامه به بررسي ساختار و كاربرد هركدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي كه ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نكته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است كه آن‌ها بسيار يكنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر كردن و خنك نمودن آن‌ها از يك مدار بسته استفاده كرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولكولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولكولي CO2 در زمره مهم‌ترين و كارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اكسيد كربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيك، لاستيك و فلزات تا ضخامت يك سانتي‌متر به كار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشكاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌كه  باريكه خروجي ليزر دي اكسيدكربن كانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است كه در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است كه داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيكي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌كند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است كه درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل كرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه كوچك را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌كه ساير ليزرها تنها در يك محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيكي و شيميايي بكار گرفته شده‌اند و كاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولكول‌ها ايجاد كرده است. به نحوي كه مي‌توان اذعان داشت كه پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بكارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، كاربردي‌ترين ليزر حالت جامد كه براي پردازش و ماشين كاري مواد بكار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و كيفيت اپتيكي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريك، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حكاكي فلزات و سراميك‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين كاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است كه آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه كردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امكان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم كرده و توانسته كيفيت پرتوهاي خروجي را به شكل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه كردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود كه طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميكرون و گاهي 1.32 ميكرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حكاكي روي قطعه و در مواقعي كه قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG كه با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يك خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميكرومتر دارند. از آن‌جايي كه هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها كاربردهاي جالبي در پزشكي داشته باشند.

طرز كار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند كار به اين نحو مي‌باشد كه ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه كشي و طراحي از قبيل اتوكد، كورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌كنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي كه قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يك خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي كه اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به كمك لنزفوكوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا كه عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌كند و توان ليزر را تا حد زيادي كاهش مي‌دهد پس بايد به فكر راهي براي خنك كردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يك روش خنك كردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنك كننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنك كردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي كه بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاكسازي گشته و سطحي كاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شركت رادوكس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، كروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيك، پلكسي، جير، چوب، كف پوش و موكت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است كه شركت رادوكس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.


برچسب: نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۷:۱۶ توسط:صمن موضوع:

پنل پيامك براي آژانس هاي املاك چه مزيت هايي دارد؟

پنل پيامك براي آژانس هاي املاك چه مزيت هايي دارد؟

ahjy_z3.jpg

چنانچه صاحب منزل نباشين، حتما با تراژدي اسباب كشي آشنايي دارين… بارها براتون اتفاق افتاده كه موعد اجاره نامتون رسيده و دنبال خونه اي متناسب با معيارهاتون از نظر بودجه و متراژ و نزديكي به محل كار و .. هستيد. همه ميدونيم كه چه روزهاي سختي رو ميگذرونيد و روزها و شب ها بايد تو آژانس هاي املاك از اين خونه به اين خونه بازديد بريد تا بتونين خونه مورد نظرتون رو پيدا كنين.

اين پروسه گاهي ماه ها زمان ميبره و كلافه كننده ميشه. از طرفي صاحبين آژانس هاي املاك كه فهرست زيادي از خونه ها رو دارند، با زمان زيادي كه براي ارتباط با مشتري ها و صاحبان ملك ميذارن ديگه وقتي براي رسيدگي به امور مهم تر و جذب مشتري جديد ندارند. همه اينهارو گفتيم كه بگيم اين فرآيند خريد و فروش و اجاره ميتونه خيلي ساده تر از اين حرف ها باشه. اينجاست كه پنل پيامك براي آژانسهاي املاك كاربرد خودشو نشون ميده.

استفاده از پنل پيامك هم باعث ميشه در هزينه ها صرفه جويي بشه و هم آژانس هاي املاك رو از كاغذ بازي ها و دردسرهاي اون بي نياز ميكنه. در ادامه به مزاياي پنل پيامك براي آژانسهاي املاك ميپردازيم.

*اطلاع رساني به روز در مورد موقعيت و موردهاي عالي

*اطلاع رساني از فروش ويژه ملك ها

*اطلاع رساني به مشتري در مورد ليست و شرايط خانه هاي جديد

*يادآوري كردن جلسات و قرار هاي ملاقات به مشتريان و صاحبان املاك

*ارسال جزئيات در مورد اطلاعات خانه ها به مشتريان

امكانات پنل پيامك براي آژانسهاي املاك

كارت ويزيت مجازي

يكي از امكانات پنل پيامك براي آژانسهاي املاك  كه خيلي كاربردي و لازمه همين كارت ويزيت مجازيه. فرض كنيد افرادي كه روزانه از جلوي املاك شما رد ميشن بتونن با فرستادن اسم املاك شما به يك شماره، اطلاعات تماس شما رو دريافت كنن. با اين روش هم شما به شماره تماس مشتري هاتون دسترسي پيدا كرديد هم اينكه تو وقت مخاطباي شما صرفه جويي ميشه.

خبرنامه پيامكي

براي بازاريابي پيامكي اول بايد اعضاء و مشتركين خبرنامه پيامكي خودتون رو افزايش بديد. بايد از روش هايي استفاده كنيد تا مخاطب براي عضويت ترغيب بشه. به عنوان يك فعال حرفه اي در زمينه آژانس املاك و مستغلات، بايد به طور مداوم دنبال پيدا كردن راه هاي جديد براي خريداران آينده نگر، جذب فروشندگان بالقوه و بهبود كلي ارتباطات با مشتريان باشيد.

پنل پيامك براي آژانسهاي املاك در سال‌هاي اخير محبوبيت زيادي داشته. ارتباطات فوري، سهولت استفاده و در دسترس بودن از مهم ترين چيزهايي هستن كه پنل پيامك در اختيار شما ميذاره. هيچ كدوم از ابزارهاي بازاريابي به اندازه اس ام اس ماركتينگ سرعت و امكان ايجاد ارتباط مستقيم با مشتريان رو ندارند.

ارسال پيام هدفمند به دفترچه تلفن و دسته بندي مخاطبين

تصور كنيد مراجعه كننده اي براي پيدا كردن منزل مورد نظرش به آژانس شما مراجعه ميكنه، اما شما موفق به پيدا كردن فايل مناسب با شرايط مراجعه كننده نميشيد. آيا بايد از تلاشتون براي ايجاد رضايت مشتري دست بكشيد؟ معلومه كه نه اين تازه اول راه شماست تا شانس خودتون رو براي مورد هاي بعدي امتحان كنيد. فقط كافيه شماره تماس مشتري رو تو پنل پيامك ثبت كنيد و به محض اينكه مورد مناسب با شرايط مشتري پيدا شد، با فشار دادن يه دكمه، اطلاعات جديد رو براش ارسال كنيد. اينكه مشتري بدون صرف انرژي بتونه موارد مشابه رو ببينه و مقايسه كنه امكان فروش شمارو بالا ميبره. اين اولين و ساده ترين روش بهبود ارتباط با مشتري شماست كه از طريق پنل پيامك براي آژانسهاي املاك به راحتي قابل استفاده هست.

خيلي مهمه كه پيامك تبليغاتي يا اطلاع رساني شما دقيقا به دست كسي برسه كه مخاطب اون پيام هست، مثلا ارسال مشخصات ملكي كه 300 متر متراژ داره براي يك آقايي كه خونه مجردي ميخواد بي فايده ست. پس بايد از پنلي مثل مديانا استفاده كنيد كه قابليت دسته بندي مخاطبين رو به شما ميده تا بتونين هر پيام رو به گروه مخصوص به خودش ارسال كنين.

براي مثال:

دانشجويان

مستاجرين (زوج‌ها)

مستاجرين (خانوده‌هاي پرجمعيت)

مستاجرين(مجردها)

بساز و بفروش‌ها

صاحبان آپارتمان ها و منازل مسكوني

صاحبان زمين ها

ارسال پيامك انبوه

يكي ديگه از قابليت هاي پنل پيامك براي آژانسهاي املاك جذب مشتريه جديده، با ارسال اس ام اس به يك منطقه خاص يك آژانس املاك ميتونه در محدوده مورد نظرش، تبليغات هدفمند انجام بده. مشتريان هم معمولا احتياج دارن تو محدوده مورد نظر خودشون مورد ببينن، كم پيش مياد كسي بخواد محله ش رو عوض كنه.

سامانه پيامكي مديانا اين كار رو براي شما انجام ميده، فقط كافيه از يكي از اين گزينه هاي زير استفاده كنين:

ارسال منطقه اي

ارسال محله اي

ارسال از روي نقشه

ارسال كد پستي

ارسال از دكل بي تي اس ايرانسل (اين نوع ارسال فقط به شماره هاي ايرانسل انجام ميشه، امكان ارسال به شماره هاي همراه اول، رايتل و … وجود نداره)

منشي پيامكي و پاسخگوي خودكار

وظيفه منشي پيامكي پاسخگويي خودكار به پيام هاي دريافت شده در سامانه پيامكي شماست. يعني سامانه شما به ازاي دريافت كدي خاص از گوشي، پيام مناسب را به صورت اتوماتيك ارسال مي كنه. شما با فعال سازي اين قابليت مي تونيد سرويس هاي منحصر بفردي به مشتريانتون ارائه بدين. براي مثال كلمه كليدي (90 متري – خريد) توسط مشاور املاك در پنل پيامكي ثبت و پاسخ آن شامل مجموعه اي از اطلاعات املاك 90 متري در آرشيو بنگاه قرار ميگيره. حالا مشتريان شما با ارسال اين كلمه كليدي به اطلاعات آرشيو دست پيدا مي كنند.

وب سرويس سامانه پيامكي

يكي ديگه از قابليت هاي پنل پيامك براي آژانسهاي املاك متصل كردن وبسايت به سامانه پيامكيه كه تو سامانه مديانا اين امكان براحتي براتون فراهم شده. با اين وجود تمام بازديد كننده هاي سايت شما كه شماره شون رو در سايتتون وارد ميكنند مستقيم به پنل شما وارد ميشن و جزو ليست مشتريان آينده شما ميشن. اميدواريم كه بدونيد داشتن وبسايت براي كار شما خيلي مهمه و باعث افزايش فروش چشمگيري ميشه.

تكنيك هاي مشتري مداري پيامكي براي آژانس هاي املاك

_ انتشار اخبار قيمت املاك

دوست عزيز ، مشاور املاك … به اطلاع شما مي رساند كه قيمت ملك در تهران افزايش يافته است

2_ گزارش ملك جديد در زمينه خواست مشتري و ارسال پيامك به وي

آپارتمان 128 متري،نوساز،3خوابه،با كليه امكانات واقع در خيابان شيخ بهايي فوري فروشي مشاورين املاك شيخ بهايي تلفن : 12345678

3_ هماهنگي هاي لازم با خريدار و فروشنده به جهت صرفه جويي در هزينه هاي مربوط به تماسها

جناب آقاي عبداللهي جهت بازديد از ملك شما لطفا فردا بعدازظهر حضور يابيد. با تشكر مشاور املاك

4ارسال درخواست خريدار و اعلام ملك موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتري به صورت خودكار

آپارتمان 200 متري،نوساز،3خوابه،با كليه امكانات واقع در صادقيه

مشاورين املاك ….  تلفن : 12345678

5ارسال پيام تبريك و تهنيت مناسبت ها

آقا/خانم X عزيز

فرا رسيدن سال جديد را تبريك عرض مي كنم، اميدوارم سال جديد سالي سرشار از سلامتي، خبرهاي خوب و اميدوار كننده براي تمام شما عزيزان باشد.

مشاور شما Y

6_ پيگيري و ارجاع به صورت خودكار را در برنامه كاريتان قرار دهيد.

خريد خانه يك تصميم بزرگ است. اين كاملا قابل درك است؛ برخي از افراد نياز به زمان بيشتري براي فكر كردن دارند تا بتوانند تصميم خود را قطعي كنند. در عين حال، نگه داشتن ملك در ذهن فرد نيز لازم و ضروري است تا به دليل پراكندگي اطلاعات و املاك گوناگون فراموش نشود. بنابراين اين نكته مهمي است كه بتوانيد با يك برنامه ريزي مناسب و خودكار، پيگيري ها را با كمترين مزاحمت انجام دهيد كه اين كار با استفاده از پنل هاي ارسال پيامك ممكن مي شود.

اطلاعات كليدي براي درج در اس ام اس هاي آژانس هاي املاك

شما مي توانيد به پيام ارسالي خود هر اطلاعاتي كه مي خواهيد، اضافه كنيد و در واقع سفارشي سازي كنيد. اما ما توصيه مي كنيم كه متناسب با ليست موجود، متن پيامك را آماده كنيد.

آدرس

پروفايل

متراژ

اطلاعات تماس

لينك كوتاهتر به Google Maps

قيمت

پيوند كوتاه به وب سايتتان

قالب متن اس ام اس براي املاك و مستغلات

سلام. مشخصات ساختمان X واقع در خيابان Y به مساحت X مترمربع با قيمت پيشنهادي XXX و همچنين عكسها را در سايت XXX ببينيد.

با سلام. از آنجا كه شما به آپارتمان X علاقمند هستيد، گزينه هاي مشابه را مي توانيد در سايت XXX بررسي كنيد.

اگر تصميم گرفتيد يك پنل پيامك براي آژانس املاك خودتون راه اندازي كنيد، سامانه پيامكي مديانا تمام امكانات گفته شده رو به صورت يكجا داره


برچسب: پنل پيامك براي آژانس هاي املاك چه مزيت هايي دارد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۰:۵۱ توسط:صمن موضوع:

پنل پيامك براي آژانس هاي املاك چه مزيت هايي دارد؟

پنل پيامك براي آژانس هاي املاك چه مزيت هايي دارد؟

ahjy_z3.jpg

چنانچه صاحب منزل نباشين، حتما با تراژدي اسباب كشي آشنايي دارين… بارها براتون اتفاق افتاده كه موعد اجاره نامتون رسيده و دنبال خونه اي متناسب با معيارهاتون از نظر بودجه و متراژ و نزديكي به محل كار و .. هستيد. همه ميدونيم كه چه روزهاي سختي رو ميگذرونيد و روزها و شب ها بايد تو آژانس هاي املاك از اين خونه به اين خونه بازديد بريد تا بتونين خونه مورد نظرتون رو پيدا كنين.

اين پروسه گاهي ماه ها زمان ميبره و كلافه كننده ميشه. از طرفي صاحبين آژانس هاي املاك كه فهرست زيادي از خونه ها رو دارند، با زمان زيادي كه براي ارتباط با مشتري ها و صاحبان ملك ميذارن ديگه وقتي براي رسيدگي به امور مهم تر و جذب مشتري جديد ندارند. همه اينهارو گفتيم كه بگيم اين فرآيند خريد و فروش و اجاره ميتونه خيلي ساده تر از اين حرف ها باشه. اينجاست كه پنل پيامك براي آژانسهاي املاك كاربرد خودشو نشون ميده.

استفاده از پنل پيامك هم باعث ميشه در هزينه ها صرفه جويي بشه و هم آژانس هاي املاك رو از كاغذ بازي ها و دردسرهاي اون بي نياز ميكنه. در ادامه به مزاياي پنل پيامك براي آژانسهاي املاك ميپردازيم.

*اطلاع رساني به روز در مورد موقعيت و موردهاي عالي

*اطلاع رساني از فروش ويژه ملك ها

*اطلاع رساني به مشتري در مورد ليست و شرايط خانه هاي جديد

*يادآوري كردن جلسات و قرار هاي ملاقات به مشتريان و صاحبان املاك

*ارسال جزئيات در مورد اطلاعات خانه ها به مشتريان

امكانات پنل پيامك براي آژانسهاي املاك

كارت ويزيت مجازي

يكي از امكانات پنل پيامك براي آژانسهاي املاك  كه خيلي كاربردي و لازمه همين كارت ويزيت مجازيه. فرض كنيد افرادي كه روزانه از جلوي املاك شما رد ميشن بتونن با فرستادن اسم املاك شما به يك شماره، اطلاعات تماس شما رو دريافت كنن. با اين روش هم شما به شماره تماس مشتري هاتون دسترسي پيدا كرديد هم اينكه تو وقت مخاطباي شما صرفه جويي ميشه.

خبرنامه پيامكي

براي بازاريابي پيامكي اول بايد اعضاء و مشتركين خبرنامه پيامكي خودتون رو افزايش بديد. بايد از روش هايي استفاده كنيد تا مخاطب براي عضويت ترغيب بشه. به عنوان يك فعال حرفه اي در زمينه آژانس املاك و مستغلات، بايد به طور مداوم دنبال پيدا كردن راه هاي جديد براي خريداران آينده نگر، جذب فروشندگان بالقوه و بهبود كلي ارتباطات با مشتريان باشيد.

پنل پيامك براي آژانسهاي املاك در سال‌هاي اخير محبوبيت زيادي داشته. ارتباطات فوري، سهولت استفاده و در دسترس بودن از مهم ترين چيزهايي هستن كه پنل پيامك در اختيار شما ميذاره. هيچ كدوم از ابزارهاي بازاريابي به اندازه اس ام اس ماركتينگ سرعت و امكان ايجاد ارتباط مستقيم با مشتريان رو ندارند.

ارسال پيام هدفمند به دفترچه تلفن و دسته بندي مخاطبين

تصور كنيد مراجعه كننده اي براي پيدا كردن منزل مورد نظرش به آژانس شما مراجعه ميكنه، اما شما موفق به پيدا كردن فايل مناسب با شرايط مراجعه كننده نميشيد. آيا بايد از تلاشتون براي ايجاد رضايت مشتري دست بكشيد؟ معلومه كه نه اين تازه اول راه شماست تا شانس خودتون رو براي مورد هاي بعدي امتحان كنيد. فقط كافيه شماره تماس مشتري رو تو پنل پيامك ثبت كنيد و به محض اينكه مورد مناسب با شرايط مشتري پيدا شد، با فشار دادن يه دكمه، اطلاعات جديد رو براش ارسال كنيد. اينكه مشتري بدون صرف انرژي بتونه موارد مشابه رو ببينه و مقايسه كنه امكان فروش شمارو بالا ميبره. اين اولين و ساده ترين روش بهبود ارتباط با مشتري شماست كه از طريق پنل پيامك براي آژانسهاي املاك به راحتي قابل استفاده هست.

خيلي مهمه كه پيامك تبليغاتي يا اطلاع رساني شما دقيقا به دست كسي برسه كه مخاطب اون پيام هست، مثلا ارسال مشخصات ملكي كه 300 متر متراژ داره براي يك آقايي كه خونه مجردي ميخواد بي فايده ست. پس بايد از پنلي مثل مديانا استفاده كنيد كه قابليت دسته بندي مخاطبين رو به شما ميده تا بتونين هر پيام رو به گروه مخصوص به خودش ارسال كنين.

براي مثال:

دانشجويان

مستاجرين (زوج‌ها)

مستاجرين (خانوده‌هاي پرجمعيت)

مستاجرين(مجردها)

بساز و بفروش‌ها

صاحبان آپارتمان ها و منازل مسكوني

صاحبان زمين ها

ارسال پيامك انبوه

يكي ديگه از قابليت هاي پنل پيامك براي آژانسهاي املاك جذب مشتريه جديده، با ارسال اس ام اس به يك منطقه خاص يك آژانس املاك ميتونه در محدوده مورد نظرش، تبليغات هدفمند انجام بده. مشتريان هم معمولا احتياج دارن تو محدوده مورد نظر خودشون مورد ببينن، كم پيش مياد كسي بخواد محله ش رو عوض كنه.

سامانه پيامكي مديانا اين كار رو براي شما انجام ميده، فقط كافيه از يكي از اين گزينه هاي زير استفاده كنين:

ارسال منطقه اي

ارسال محله اي

ارسال از روي نقشه

ارسال كد پستي

ارسال از دكل بي تي اس ايرانسل (اين نوع ارسال فقط به شماره هاي ايرانسل انجام ميشه، امكان ارسال به شماره هاي همراه اول، رايتل و … وجود نداره)

منشي پيامكي و پاسخگوي خودكار

وظيفه منشي پيامكي پاسخگويي خودكار به پيام هاي دريافت شده در سامانه پيامكي شماست. يعني سامانه شما به ازاي دريافت كدي خاص از گوشي، پيام مناسب را به صورت اتوماتيك ارسال مي كنه. شما با فعال سازي اين قابليت مي تونيد سرويس هاي منحصر بفردي به مشتريانتون ارائه بدين. براي مثال كلمه كليدي (90 متري – خريد) توسط مشاور املاك در پنل پيامكي ثبت و پاسخ آن شامل مجموعه اي از اطلاعات املاك 90 متري در آرشيو بنگاه قرار ميگيره. حالا مشتريان شما با ارسال اين كلمه كليدي به اطلاعات آرشيو دست پيدا مي كنند.

وب سرويس سامانه پيامكي

يكي ديگه از قابليت هاي پنل پيامك براي آژانسهاي املاك متصل كردن وبسايت به سامانه پيامكيه كه تو سامانه مديانا اين امكان براحتي براتون فراهم شده. با اين وجود تمام بازديد كننده هاي سايت شما كه شماره شون رو در سايتتون وارد ميكنند مستقيم به پنل شما وارد ميشن و جزو ليست مشتريان آينده شما ميشن. اميدواريم كه بدونيد داشتن وبسايت براي كار شما خيلي مهمه و باعث افزايش فروش چشمگيري ميشه.

تكنيك هاي مشتري مداري پيامكي براي آژانس هاي املاك

_ انتشار اخبار قيمت املاك

دوست عزيز ، مشاور املاك … به اطلاع شما مي رساند كه قيمت ملك در تهران افزايش يافته است

2_ گزارش ملك جديد در زمينه خواست مشتري و ارسال پيامك به وي

آپارتمان 128 متري،نوساز،3خوابه،با كليه امكانات واقع در خيابان شيخ بهايي فوري فروشي مشاورين املاك شيخ بهايي تلفن : 12345678

3_ هماهنگي هاي لازم با خريدار و فروشنده به جهت صرفه جويي در هزينه هاي مربوط به تماسها

جناب آقاي عبداللهي جهت بازديد از ملك شما لطفا فردا بعدازظهر حضور يابيد. با تشكر مشاور املاك

4ارسال درخواست خريدار و اعلام ملك موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتري به صورت خودكار

آپارتمان 200 متري،نوساز،3خوابه،با كليه امكانات واقع در صادقيه

مشاورين املاك ….  تلفن : 12345678

5ارسال پيام تبريك و تهنيت مناسبت ها

آقا/خانم X عزيز

فرا رسيدن سال جديد را تبريك عرض مي كنم، اميدوارم سال جديد سالي سرشار از سلامتي، خبرهاي خوب و اميدوار كننده براي تمام شما عزيزان باشد.

مشاور شما Y

6_ پيگيري و ارجاع به صورت خودكار را در برنامه كاريتان قرار دهيد.

خريد خانه يك تصميم بزرگ است. اين كاملا قابل درك است؛ برخي از افراد نياز به زمان بيشتري براي فكر كردن دارند تا بتوانند تصميم خود را قطعي كنند. در عين حال، نگه داشتن ملك در ذهن فرد نيز لازم و ضروري است تا به دليل پراكندگي اطلاعات و املاك گوناگون فراموش نشود. بنابراين اين نكته مهمي است كه بتوانيد با يك برنامه ريزي مناسب و خودكار، پيگيري ها را با كمترين مزاحمت انجام دهيد كه اين كار با استفاده از پنل هاي ارسال پيامك ممكن مي شود.

اطلاعات كليدي براي درج در اس ام اس هاي آژانس هاي املاك

شما مي توانيد به پيام ارسالي خود هر اطلاعاتي كه مي خواهيد، اضافه كنيد و در واقع سفارشي سازي كنيد. اما ما توصيه مي كنيم كه متناسب با ليست موجود، متن پيامك را آماده كنيد.

آدرس

پروفايل

متراژ

اطلاعات تماس

لينك كوتاهتر به Google Maps

قيمت

پيوند كوتاه به وب سايتتان

قالب متن اس ام اس براي املاك و مستغلات

سلام. مشخصات ساختمان X واقع در خيابان Y به مساحت X مترمربع با قيمت پيشنهادي XXX و همچنين عكسها را در سايت XXX ببينيد.

با سلام. از آنجا كه شما به آپارتمان X علاقمند هستيد، گزينه هاي مشابه را مي توانيد در سايت XXX بررسي كنيد.

اگر تصميم گرفتيد يك پنل پيامك براي آژانس املاك خودتون راه اندازي كنيد، سامانه پيامكي مديانا تمام امكانات گفته شده رو به صورت يكجا داره


برچسب: پنل پيامك براي آژانس هاي املاك چه مزيت هايي دارد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۶:۱۸ توسط:صمن موضوع:

چت روم ها از گذشته تا به امروز

چت روم فارسي

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هايي به صورت عمومي و خصوصي براي بر قراري ارتباط ميان مردم و ملت هاي مختلف و زبان هاي مختلف بدون تبعيض نژادي و جنسيتي بوده و هر كسي مي تواند در اين گونه نرم افزار يا سايت ها فعاليتي داشته باشد كه در گذشته اين چت روم ها فقط در كشور هاي خارجي وجود داشته و به صورت جاوا اسكريپت بوده و تنها چت روم هاي ايراني از طريق ساخت چت روم براي ياهو مسنجر و گروه هاي ياهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت كه پس از ورود موبايل ها به دنياي تكنولوژي نرم افزار نيمباز وارد بازار شد كه با استقبال خوبي همراه بود و پس از آن به مرور سايت هايي مخصوص چت روم هاي فارسي به صورت جاوا افتتاح كه پس از مدتي اين سايت ها تبديل به پي اچ پي شده و محبوبيت و امكانات فراواني به مرور پيدا كرد كه امروزه نسل چت باران و چت روم هاي شلوغ و پر كاربر و پر طرفدار جهت سرگرمي و بر قراري ارتباط افتتاح شد  و اين چت روم ها در رقابت بوده و همچنين اين چت روم ها از امكانات فراواني مانند چت خصوصي و پروفايل و پست گذاشتن در پروفايل و ليست امتيازات و درجه بندي و عكس گذاشتن براي پروفايل و ريپلي و يا پاسخ پيام مانند تلگرام برخوردار مي باشد كه اين امكانات باعث افزايش طرفدار اين سايت ها نسبت به گروهاي تلگرامي شده ولي متاسفانه در چند ساله اخير به دليل رعايت نكردن و نظارت نكردن مديران برخي چت روم ها بر سايت هاي خود اين چت ها فيلتر اعلام شده ولي هنوز هم چت روم هايي هستند كه با نظارت و مديريت 24 ساعته و اخراج و بستن ايپي كاربران مختلف از انتشار پيام ها و يا تصاوير غير اخلاقي جلوگيري كرده و اميد واريم در چندين سال اخير چت روم هايي كه نظارت كامل دارند مجوز و تاييديه از سازمان فيلترينگ گرفته و بر فعاليت خود ادامه دهند .

چت باران

چت باران يكي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده كه در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به كاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد كه پس از شلوغ بودن و كيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري كرده و استفاده ميكنند ولي كاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته كه متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت كامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي كاربران چت روم ها را دارد .

ققنوس چت

ققنوس چت كه از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسكريپت اي تي چت را وارد بازار كرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد كرد كه متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشكلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع كرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين كاربران پيدا كرد به طوري كه از پس گذشت يك ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين كاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت كامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم ققنوس چت همه اين چت روم را مي شناسند

d738432_.jpeg

 

چت روم چيست ؟

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

 

 


برچسب: چت روم ها از گذشته تا به امروز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۱:۱۴ توسط:صمن موضوع:

چه كساني از پنل اس ام اس استفاده مي كنند و چه مزايايي به دست مياورند ؟

چه كساني از پنل اس ام اس استفاده مي كنند و چه مزايايي به دست مياورند ؟

668q_b1.jpg

چك كردن تلفن همراه اولين و آخرين كاري است كه اكثريت ما، بعد و قبل از خواب انجام مي دهيم. در طول روز هم كه مسلما زمان نه چندان كوتاهي صرف كار كردن با تلفن همراه مي شود. چك كردن نوتيفيكيشن ها و پيام ها بخش زيادي از اين زمان را در بر مي گيرند.

به همين علت است كه استفاده تبليغاتي از پيامك يكي از پربازده ترين روش هاي تبليغاتي شناخته شده در دنياست. هر پيامكي

كه به مقصد ميرسد حداقل براي چند لحظه ذهن مخاطب را به خود درگير ميكند و اين همه آن چيزيست كه يك متخصص ماركتينگ

نياز دارد.

تقريبا استفاده از پنل اس ام اس در هر زمينه اي و براي هر كسب و كاري مناسب است. متناسب با اهداف و چهارچوب هاي هر بيزنسي، به صورت مجزا يك پنل پيامك تدارك ديده مي شود تا بازدهي و رونق كسب و كارتان را در بازه زماني كوتاه و با كمترين هزينه ها به بيش از چندين برابر برساند.

 

استفاده از پنل اس ام اس به شما پيشنهاد مي شود:

اگر به تازگي قصد شروع به فعاليتي اقتصادي داريد و يا كاري را در اين زمينه شروع كرده ايد، بايد بدانيد كه چه شيوه هايي شما را با صرف زمان و هزينه كمتري به هدفتان نزديك ميكند.

بنابراين در اين قسمت قصد داريم به اين مسئله بپردازيم كه استفاده از سامانه پيامك

براي چه گروهي كاربردي تر بوده و بازتاب بهتري را به كسب و كارشان خواهد بخشيد.

 

انواع فروشگاه هاي فعال، اعم از فروشگاه هاي كوچك يا فروشگاه هاي بزرگ مانند ( نمايندگي هاي فروش محصولات برقي، محصولات صوتي و تصويري، نمايندگي هاي فروش ماشين و انواع وسايل نقليه موتوري و غير موتوري، فروشگاه هاي اسباب بازي فروشي، نمايندگي هاي داخلي و خارجي پوشاك و كيف و كفش، فروشگاه هاي فرش و لوازم فني و كامپيوتري و نظير اينها )

انواع موسسات فرهنگي و هنري

انواع مدارس

( دولتي و غير انتفاعي )

انواع آموزشگاه ها و مراكز آموزشي دولتي يا خصوصي

موسسات و اجتماع هاي مذهبي ( حسينيه ها، مساجد، هيئت ها و نظير اينها )

مغازه داران خرده فروش و جزئي فروشي كه قصد ارتقاي كيفيت فروش، خدمات و مشتري هايشان را دارند.

مهدهاي كودك و خدمات آموزشي ارائه شده در آنها

دفاتر و كلينيك هاي پزشكي و بهداشتي ( مانند كلينيك ها يا مطب هاي روانشناسي، مطب هاي پزشكان تغذيه و پزشكان پوست و مو و زيبايي )

شركت ها و آژانس هاي هواپيمايي

اماكن تفريحي مانند زمين هاي بازي، شهر بازي ها، پينت بال، كارتينگ، استخر

اماكن توريستي و اقامتي مانند معرفي كافه ها

، رستوران ها، هتل ها

يا ويلاهاي شخصي

آرايشگاه ها، سالن هاي زيبايي

و مراكز ليزر پوست

اپليكيشن ها ( فروشگاه هاي اينترنتي يا اپليكيشن هاي خدماتي )

بانك ها و موسسات مالي و اعتباري

براي خريد سامانه پيامك اينجا

كليك كنيد

 

اگر به موارد ذكر شده در بالا توجه كنيد حتما متوجه خواهيد شد كه استفاده از چنين شيوه هاي پيشبردي مانند استفاده از سيستم پنل اس ام اس براي يك فعاليت اقتصادي مشخص، تقريبا در همه مشاغل كاربردي و پربازده محسوب مي شود.

بنابراين تفاوتي نخواهد داشت كه كسب و كار شما چه بوده است، استفاده از چنين سرويس هايي جهت تبليغات، به جذب مشتريان و مخاطبين مورد پسندتان كمك قابل توجهي خواهد كرد و حتما نتيجه آن را در هدف نهايي و بازخورد پروژه تان خواهيد ديد.

 

شماره تلفن خود را وارد كنيد تا كارشناسان پنل پيامك مديانا در اسرع وقت با شما تماس بگيرند.


برچسب: پنل اس ام اس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۲:۰۸ توسط:صمن موضوع:

برترين وبسايت ارائه دهنده تجهيزات نفت و گاز

پتروسا، برترين وبسايت ارائه دهنده تجهيزات نفت و گاز

  • معرفي شركت

شركت پتروسپنتا آذر با نام تجاري پتروساكو با تكيه بر دانش متخصصان شركت و همچنين با تجربه‌اي قريب به 20 سال توانسته است نام نكويي در زمينه توليد، واردات و تامين تجهيزات نفت و گاز از خود برجاي گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بي ترديد خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شريان‌هاي مهم اقتصادي كشور و از سرمايه‌هاي ارزشمند ملـي بـه شـمارمي‌روند. بنابراين لازم است مجموعه‌هاي كارفرمائي، پيمانكـاري و بهـره بـرداري احسـاس مسئوليت نموده و ازمحصولات و ادواتي استفاده كنند كه از پيشرفته‌ترين فناوري‌هـا برخوردار بوده و معتبرترين استانداردهاي روز دنيا را دارد.

يكي از بخش‌هاي اصلي تشكيل دهنده يك مجموعه طراحي پروژه‌هاي صنايع نفت و گاز و پتروشيمي، بخش پايپينگ مي‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترين قسمت از مجموعه پايپينگ است كه بخش وسيعي از طراحي پروژه‌ها را  به خود اختصاص مي‌دهد و داراي انواع مختلفي است. بطور كل لوله‌ها در بخش صنعتي به دو دسته لوله‌هاي فلزي و لوله‌هاي غيرفلزي تقسيم مي‌شوند كه هركدام كاربردهايي متفاوت و متنوعي دارند. كه در ادامه تنها به بررسي ويژگي‌ها و كاربردهاي لوله‌هاي فلزي مي‌پردازيم.

  1. انواع لوله‌هاي فلزي
  1. لوله‌هاي فولادي ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

اين نوع فولاد تركيبي از آلياژ آهن، كرم و نيكل مي‌باشد و بسته به ميزان كرم و نيكل موجود در فولاد از انواع متنوعي برخوردار است. در واقع تعداد زياد انواع و رده‌هاي فولاد ضد زنگ نشانگر آن است كه اين فولادها به طور وسيعي در صنايع مختلف كاربرد دارند.

با توجه به سختي فرآيند ساخت اين نوع فولاد  معمولا از قيمت بالايي برخوردار مي‌باشند، كه همين موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هايي كه هزينه جزء پارامترهاي كم اهميت تلقي شود، بكار رود.

جالب است بدانيد در صورتي‌كه عمليات پرداخت سطحي بر روي لوله‌ها انجام گيرد اين لوله‌ها قابليت آن را دارند تا از نفود و رشد ميكروب‌ها جلوگيري نمايند و امكان استفاده در صنايع غذايي و آشاميدني را پيدا مي‌كنند.

از خصوصيات اين فولادها مي‌توان به مقاومت بالاي آن‌ها در برابر فشار، خوردگي و دماي بالا اشاره كرد.

  1. فولاد آلياژي (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلياژي از كربن وآهن و برخي مواد و فلزات مانند سيليس، مولبيدن، منگنز و … با عيار بسيار پايين ساخته مي‌شود.

اين نوع از لوله‌هاي فولاد آلياژي به علت پايين بودن انبساط حرارتي آن‌ها نسبت به ساير فولادها بيشتر در خطوط گاز سرد و خشك مانندخطوط نيتروژن و سيالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده مي‌گردند.

  1. فولادهاي آلياژي كربن دار( Alloy Steel)

فولادهاي آلياژي كربن دار، آلياژهاي ديگـري از آهن هسـتند كه با افـزودن كربن، سـيليس و فلزاتي همچون مولبيدن، نيكل، واناديم، كرم و برخي ديگر از فلزات با عيار بالا ايجاد مي‌شود.

  1. لوله‌هاي فولادي

مزيت استفاده از لوله‌هاي فولادي به پارامتر مقاومت و هزينه نسبي بستگي دارد. اين نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهاي UV و محيط‌هاي با دماي زياد مقاوم هستند.

 از ديگر مزيت‌هاي اين نوع لوله‌ها مي‌توان به قابليت جوشكاري، مقاومت در برابر خوردگي، دوام و هزينه مناسب اشاره كرد.

  بطور كل لوله هـاي فولادي را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـاي درزدار و لوله‌هــاي بدون درز تقسيم مي‌نمايند.

  1. لوله‌هــاي بدون درز

لوله فولادي بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان يا سيم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معني عدم وجود درزهاي جوش است.

 در فرايند توليد اين دسته از محصولات از مقاطع فولادي اعم از شمش استفاده مي‌شود و پس از حرارت و كشش و ساير فرايندها به لوله فولادي تبديل مي‌شود.

همچنين از اين لوله‌ها معمولا در شرايطي استفاده مي‌شود كه دما و فشار افزايش مي‌يابند.

لوله‌هاي فولادي بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به كار مي‌روند:

عمليات‌هاي بالادستي (لوله‌هاي نفتي) (OTCG)

عمليات‌هاي مياني (انتقال و توزيع سيالات مانند نفت، گاز، بخار، اسيدها، دوغاب‌ها)

عمليات‌هاي پايين دستي (لوله‌هاي فرايندي براي تصفيه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

كاربردهاي لوله كشي عمومي در زمينه تأسيسات

  1. لوله‌هاي درزدار

لوله‌هاي درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هايي گفته مي‌شود كه از شكل‌دهي و جوش دادن ورق‌هاي فولادي با ضخامت‌ها و جنس‌هاي مختلف توليد مي‌شوند.

بدين صورت كه ابتدا ورقه‌هايي با ضخامت‌هاي متفاوت و بر پايه اندازه نهايي لوله برش داده مي‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشكاري مي‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادي ساخته شده و به همين دليل لوله به شكل يكنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، داراي سختي زيادي هستند و مي‌توانند نيرو و فشار بالايي را تحمل كنند و با توجه به وزن كمي كه دارند بسيار مقرون به صرفه و اقتصادي هستند.

لوله‌هاي درزدار بر اساسي نوع روشي كه به واسطه آن ورق‌هاي فولادي به هم جوش داده مي‌شوند به دسته‌هاي جوشكاري الكتريكي، زيرپودري و ذوبي الكتريكي تقسيم مي‌شوند كه در ادامه به اختصار تشريح شده‌اند.

  • جوشكاري الكتريكي(Electric Resistance Welded)

 در فرآيند جوشكاري الكتريكي لبه‌هاي ورق در اثر حرارت يك  دستگاه جوش الكتريكي به حالت مذاب درآمده و به يكديگر جوش مي‌خورند، به لوله‌هايي كه بر اثر جوشكاري الكتريكي حاصل مي‌شوند به اختصار ERW گفته مي‌شود.

  • جوشكاري زيرپودري(Submerged Arc Welding)

 يكي از پركاربردترين روش‌هاي جوشكاري در صنعت است. در اين روش وقتي لبه‌هاي ورق با يكديگر نور مي شوند شكافي V شكل بين آن‌ها به وجود مي‌آيد كه با دستگاه جوش قوس الكتريكي شكاف را با زير پودرهاي مخصوص پر مي‌كند.

  • جوشكاري ذوبي الكتريكي  (Electric Fusion Welding)

 از اين روش جوشكاري در توليد لوله درز مستقيم و يا درز مخفي استفاده مي‌شود. لوله‌هاي درزداري  كه به وسيله اين نوع جوش كاري توليد مي‌شوند به لوله هاي EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوي

اتصالات فشار قوي دستهاي از اتصالات صنعتي هستند كه نقش مهمي در رشد صنايع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشيمي دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوي تجهيزات بسيار كوچكي هستند اما قلب صنايع انتقال سيالات محسوب مي‌شوند؛ اين اتصالات معمولاً از فولاد و آلياژهاي خاص ساخته ميشوند كه بسته به فشار سيال و اندازه ساير تجهيزات داراي انواع مختلفي هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوي كه توسط شركت پتروسا تأمين و توليد مي‌گردد مي توان به انواع  زانويي (جوشي و دنده اي)، فلنج (كور، لبه دار، گلودارو ساكت)، سه راهي، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره كرد.

 از آن‌جا كه جابه‌جايي اين سيالات همواره با فشار زيادي و درجه حرارت بالا صورت مي‌گيرد لازم است تا با بررسي دقيق ميزان جابه‌جايي از متناسب‌ترين نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخي از مشتريان ما

گروه مپنا، ماموت، شركت نفت ايرانول،گلوبال پترو تك و...

باتوجه به تنوع و پيچيدگي‌هاي صنعت نفت، گاز و پتروشيمي كارشناسان شركت آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند. جهت مشاوره مي‌توانيد با شماره 86073350-021 و يا از طريق سايت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نماييد.

آدرس سايت فارسي: petrosaco.com/fa

آدرس سايت انگليسي: petrosaco.com


برچسب: برترين وبسايت ارائه دهنده تجهيزات نفت و گاز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۰:۴۷ توسط:صمن موضوع:

آشنائي با پلتفرم جستجوي كالاي نوبشو، نوبشو ماركتينگ و ژورنال نوبشو

آشنائي با پلتفرم جستجوي كالاي نوبشو، نوبشو ماركتينگ و ژورنال نوبشو!

 

نوبشو پلتفرمي براي جستجوي كالا و خريد كالا با امكانات بسياري است . پلتفرمي كه رضايت خريدار و فروشنده و ضابطه مندي در آن اولويت است . موتور جستجوي كالا بر اساس كيفيت و سادگي كار .

نوبشو، اولين موتور جستجوي كالائي است كه سادگي و عدم اتلاف وقت كاربر براي خود يادگيري نحوه كار با پلتفرم را در دل خود قرار داده و بر اساس آن مهندسي شده. اساساً نوبشو پلتفرمي است كه با هدف ارائه امكاناتي جديد با حرف هاي زيادي به ميدان آمده و در زمان كوتاه توانسته محبوبيت خوبي را كسب نمايد .

پيش از نوبشو، بسياري از پلتفرم هاي جستجوي كالا يا بهتر بگوئيم موتورهاي جستجوي كالا، ميپنداشتند هرچه پيچيده تر عمل كنند يا نقاط كوري از چشم كاربر داشته باشند، حرفه اي تر بنظر مي رسند. اين در حالي است كه پروسه مهندسي فرآيندهاي پيچيده و تبديل آن به فرآيندهاي ويزاردي چند مرحله اي بسيار ساده بيانگر مهندسي صحيح نوبشو است .

نوبشو، براي سادگي كار از رابط كاربري گرفته تا مراحل پيچيده، مشخصاً ساده ترين روشها را پيشنهاد مي دهد و كاربر جديد چه در نقش فروشنده و چه در نقش كاربر، نيازي به صرف وقت زياد جهت يادگيري سيستم ندارند و اين يعني ذخيره زمان كاربر و عدم اتلاف انرژي كاربر در پلتفرم .

 

a9k4_b1.jpg

 

نوبشو در جهت ارائه اطلاعات كاربردي به كاربراني كه قصد خريد كالا دارند، ژورنال نوبشو را بطور رايگان در اختيار آنها قرار داده است. ژورنال نوبشو شامل هزاران مطلبي مفيدي است كه بسياري از آنها براي اولين بار در زبان فارسي نگارش شده اند . اطلاعات مهم و كاربردي در مورد انواع محصولات و برندهاي مختلف، ويژگي و عيوب محصولات بدون جانب داري هاي خاص .

چنين پلتفرمي انتخاب محصول را براي كاربر ساده تر مي سازد .

جستجوي كالا در نوبشو بنا به جستجوي كاربر مي باشد. هرآنچه كه كاربر ميخواهد در اختيار وي قرار مي گيرد و نه بيشتر. برخي موتورهاي جستجو به اشتباه و برخي ديگر به صورت عامدانه اطلاعات بيشتري را به كاربر ارائه مي دهند اما نوبشو تنها اطلاعات مورد نياز كاربر را به وي ارائه مي دهد تا بتواند دقيق تر عمل نمايد .

در نوبشو يكي از اساسي ترين مفاهيم، رشد كسب و كار فروشندگان است. طرح هائي نظير ارائه وبسايت و يا فروشگاه اينستاگرامي براي متقاضيان و يا بهتر بگوئيم فروشندگان كمك بزرگي در رشد كسب و كار اين دسته مي نمايد. ارائه خدمات طراحي وبسايت و سئو، خدمات ديجيتال ماركتينگ، توليد محتواي بهينه و رشد شبكه هاي اجتماعي مي تواند گامي بهينه را براي فروشندگان فراهم آورد. اما در اين قسمت نيز همچنان مانند ديگر قسمت ها زمان كاربران و كيفيت ارائه خدمات براي نوبشو در اولويت قرار دارد. بعنوان نمونه، براي سفارش توليد محتوا در بسياري از وبسايتها و پلتفرم ها سفارشات شما ممكن است هرچند كم باشند، حداقل چند روز طول بكشد تا در اختيار شما قرار بگيرد، اما كارشناسان توليد محتواي نوبشو حداكثر در 2 روز و بطور معمول درطول يك روز سفارشات متقاضايان را در اختيارشان قرار مي دهند. اگر به اين ميزان زمان دقت كنيد، متوجه ميشويد كه زمان بروزرساني محتوا در وبسايت شما كاهش خواهد يافت و مي توانيد با سرعت بيشتري محتواي يكتا و جديد در وبسايت خود داشته باشيد و در نتيجه موتورهاي جستجو را بسمت وبسايت خود ترغيب نمائيد . در حال حاضر خدمات ديجيتال ماركتينگ يكي از اساسي ترين دغدغه هاي كسب و كارهاي گوناگون است كه پلتفرم نوبشو آن را به قيمتي مناسب تر و با كيفيتي قابل قبول در زمان كمتري در اختيار متقاضيان قرار ميدهد .

 

 

در خصوص پلتفرم ژورنال نوبشو، بيان اين نكته نيز خالي از لطف نيست كه با وجود مقالات فراوان در اين بخش، نوبشو پذيراي محتواي جديد و يكتا مي باشد. اگر ميبينيد نياز به محتواي جديدي داريد كه به آن نياز داريد و در حال حاضر در نوبشو نيست، مثلاً مقايسه تخصصي دو گوشي موبايل، مي توانيد درخواست تهيه آن را در ژورنال نوبشو بدهيد و در اين حالت، كارشناسان تيم توليد محتواي نوبشو، محتواي درخواستي شما را توليد مي نمايند و در وبسايت قرار مي دهند. همچنين اگر در خصوص موضوع خاصي اطلاعاتي داريد كه مي توانيد آن را در اختيار ژورنال نوبشو قرار دهيد و اين اطلاعات كاربردي هستند، بدون شك نوبشو پذيراي شما خواهد بود و مي توانيد مقاله و محتواي خود را به نوبشو بفروشيد. اگر محتواي شما در نوبشو نباشد و نياز كاربران در آن حس شود بدون شك با پرداخت مبلغ مورد نظر نوبشو محتواي شما را خريداري مي كند. در اين حالت جامعه اي فعال از توليد كنندگان محتوا به ژورنال نوبشو كمك خواهند كرد تا بتوانند نياز اطلاعاتي كاربران را رفع نمايد .

نوبشو پلتفرمي جامعه گرا مي باشد كه رضايت كاربران، سادگي كار با پلتفرم، ضابطه مندي و صرفه جوئي در زمان كاربران در اولويت اين پلتفرم مي باشد. لزوم ضابطه گرائي در اين پلتفرم كيفيت را در اين پلتفرم افزايش داده و سطح رضايتمندي را به حداكثر خود مي رساند. به شما پيشنهاد ميكنيم نوبشو از نوبشو غافل نشويد!

 


برچسب: شنائي با پلتفرم جستجوي كالاي نوبشو،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۳:۱۷ توسط:صمن موضوع: